zon zee strand en walvissen. 😊

29 september 2017

Dag 20.

Naar la push beach. Klein ritje vanaf hier 135 km.

Vanmorgen eerst een km gereden om te douchen in een kwartjes douche. Was ff nodig.

Prachtige rit door de bossen brengt ons aan het strand. We staan bijna op de strand met de camper. Vet

Dan de zee maar in.

Jee wat is dat water hier koud. Maar wel lekker ff.

Voor de rest niet veel gedaan.

Aan zee is het altijd lekker.

Nog wel wat potjes yahtzee gedaan en ben wat ingelopen op chris. 11-10.

Dus het kan nog.

Dag 21.

Vandaag vroeg op om naar port angeles te gaan om walvissen te spotten en wie weet orca's.

Eerst maar douchen en een kop koffie en off we go.

We zijn mooi optijd en kunnen om 10.10 aan boord. Na eerst een blaartrekkend verhaal te hebben aangehoord over de veiligheid. Oké

We varen de strait of Juan de fuca op. En na 2 uur varen zien we de eerst walvissen. Wat is dat toch altijd gaaf die beesten. En we hebben geluk de L-pot orca's zijn er ook. Die zijn helemaal tof.

We zien overal om ons heen walvissen en orca's wat een top dag. En dat ook nog eens met lekker weer.

Na weer 2 uur terug varen gaan we weer op pad met onze camper.

We willen alvast een stukje op weg naar everett rijden.

Mooie rit weer met een pontje naar het vaste land tussen door.

We komen alleen geen rv camping meer tegen helaas. Dan maar gelijk door naar everett. Staan nu op een 'prachtige' rv camping midden in everett. Gelijk naast  het inlever adres voor de camper zaterdag.

Morgen naar de Boeing fabriek. Altijd Inti.

1. Gerda:
    30 september 2017
    Walvissen en orca's, een geweldige afsluiter van de vakantie.
    Geniet van de laatste dag(en) en een goede vlucht terug.
  2. MG BB@"😉bigbrotheriswatchingyou":
    30 september 2017
    Zo wat een pracht van boottochtje is dat geworden. En weer genoten van de Boeing fabriek, zo te zien aan de toegestuurde foto's met glimlach van oor tot oor, zelfs bij Chris. Haha. En inderdaad HET KAN NOG ! Het vissen is in de pocket en nu komt het Yatzhee ook binnen bereik. :-) Geniet van de laatste paar dagen.