aan alles komt een eind. Helaas.....

2 oktober 2017

Dag 22.

Naar de Boeing fabriek vandaag. We gaan lopend al denkt de tuinman van de camping dat we gek zijn.

Chris denkt een kortere weg te weten. Prima doen we die. Als we er bijna zijn moeten we een eindje langs de snelweg lopen. Shit als we naar maar geen gezeik mee krijgen.

Niet echt lekker maarja wel korter.

Wat een enorm gebouw is het waar Boeing de 747 767 en de Dreamliner bouwt.

Echt wel interessant om te zien.

Voor onze camping staat een Memphis BBQ pit.

Daar gaan we vanavond maar eens eten.

Ik kies de Pulled pork en brisket menu. Chris uiteraard kip. Een halve. 😄

Heerlijk en het is uiteraard genoeg.

Nog ff een potje yathzee en dan slapen.

Dag 23.

Vandaag onze trouwe camper vriend inleveren. Echt een top bak die ons door 6 staten heeft gestuurd.

Daarna gaan we met het openbaar vervoer van Everett naar Seatlle.

Ben niet zo thuis in het openbaar vervoer maar het gaat allemaal best soepel, binnen 1.5 uur in het centrum van Seatlle daarna nog ff 10 lopen naar het hostel in Chinatown.

Ff de tassen droppen en dan de stad in. Seattle is een mooie stad aan de zee.

Wat wel opvalt is dat er veel zwervers zijn.

En die wonen met tentjes onder de bruggen of op verlaten terreintjes. Verwacht je niet echt.

Dag 24.

De laatste dag in Seattle.

We gaan naar het mopop museum.

Super mooi gebouw maar de gitaren vallen tegen. Er is een fototentoonstelling over David Bowie en een halletje over jimmi Hendrix. En wat geschiedenis over de gitaren van vroeger uit. Viel wat tegen.

Dan maar weer richting het water. Vandaag moeten de Seatlle Seahawks spelen(american football) dus is het druk in de stad.

Beetje mensen kijken met een biertje in de hand is ook wel leuk.

Einde van de middag gaan we weer met het openbaar vervoer naar ons laatste hotel bij de luchthaven.

Ik heb echt een top vakantie gehad samen met chris en we hebben echt mooie dingen gezien.

Best veel km gemaakt maar dat ging ons prima af.

Vind je een prima reis maat chris en ben blij dat je samen met mij door de states bent gereden. Dank daarvoor.

Bedankt alle volgers van dit reisverhaal voor de berichtjes af en toe.

Groeten johan en chris.

Op naar de volgende reis.

1. Jessica:
    3 oktober 2017
    Wie heeft er nu gewonnen met Yathzee?
  2. MG BB@"😉bigbrotheriswatchingyou":
    3 oktober 2017
    Ja daar ben ik ook nieuwsgierig naar. Maar met paar uurtjes zijn jullie weer geland in ons kleine kikkerlandje. Dus antwoord komt . En het "gewone" leefritme loert weer. Tot later xx