olympic national forrest

27 september 2017

Dag 18.

Hey allemaal het regent weer eens voor de verandering. Moesten kiezen vandaag wat we gaan doen. Of naar olimpic national park of toch nog terug naar Portland om naar de columbia river George te gaan.

Maar aangezien daar brand was geweest was alles vorige week nog dicht. Vanmorgen maar ff gecheckt of het nu open was. Helaas de weg wel open maar de bezienswaardigheden nog steeds dicht. Jammer is erg mooi weet ik van de vorige keer.

Dan gaan we toch naar olimpic national forrest.

Op de heen weg eerst ff door Aberdeen de geboorte plaats van kurt kobain van de Nirvana's.

Prachtig... wat een troosteloze bedoeling snap wel dat ie gestopt is met roken.

Wel ff koffie gedaan daar en de mevrouw van de koffietent had met het zusje van kurt op school gezeten.

Haar man trouwens in de klas.

Daarna weer doorgereden in de regen.

Aangekomen in quinault bij het meer. In de winkel gelijk hengels gekocht met attributen. Want er moet weer gevist worden.

Daarna een camping plek uitgezocht aan het meer. Campground Hiawatha steamy playground. Holy indian teritory.

Gelijk gaan vissen en ik heb een kleine forel gevangen. Jeee

Daarna wilde we gaan eten..we hadden nog wat diepvries maaltijden maar deze camping helaas geen stroom...

Dan maar alles in een pan. We eten nu macaroni met kaas en Mexicaans met Indiase invloeden uit de pan. Best hoor.

Dag 19.

Het is prachtig weer vandaag.

Lekker ik ken dit park alleen met regen dus dat is eens een andere ervaring.

We gaan weer een hike doen vandaag en wat vissen onderweg.

De hike loopt naar een meertje maar als we er aan komen staat deze al een tijdje droog. . Dus...

Wel een mooi stukje verder. Dan maar vissen chris staat 1-0 achter met dit. Maar vandaag lukt het ons beide niet wat te vangen.

Voor het diner vanavond dachten we in de merc inn te gaan eten. Alleen als we er aankomen blijken ze al dicht. Stond toch echt tot 8 uur open. Shit we hebben niks meer om te eten naast chips. Dan maar hamburgers bevroren gekocht en broodje s dan maken we onze eigen hamburgers wel.

Morgen naar la push,een mooi strand aan de pacific.

Mazzel johan en chris

1. MG BB@"😉bigbrotheriswatchingyou":
    27 september 2017
    Haha het valt allemaal nog niet mee met het weer en vissen. Maar Johan 😉 misschien een tip : Nu niet meer gaan 🐟 🐟 jij staat nu vóór op Chris. Haha nog veel plezier
  2. John:
    28 september 2017
    Het avantuurlijke aan jullie vakantie is dat jullie niet altijd weten waar je terecht komt/kunt en wat of waar je gaat/kunt eten. Dan maar back to basic mannen!!
    Als ik het zo lees, dan hebben jullie een prima vakantie. En Johan......voor de vakantie gaf je aan dat je probeert om regelmatig wat te schrijven. Nou......dat is prima gelukt!!!! Veel plezier en geniet ervan!

Groeten, John