Oregon

Dag 16.

Na een mooie rit langs de columbia river en een vliegerwedstrijd zijn we in Astoria Oregon aangekomen.

Mooi weer hier en we dachten wel een plekje in stevens park te scoren voor onze camper. ... helaas alles vol.

Het is weekeind hè daar hadden we ff geen rekening mee gehouden. Dan maar verder zoeken.

Staan nu een paar kilometer verderop op campground leaking pipe.

Chris dacht wel ff zo achteruit in te parkeren. Dat ging prima.

Tot dat we in onze spiegels een fontein aan water zagen. Old faitful was er niks bij.

Die water aansluiting stond daar compleet verkeerd volgens chris.

Met wat houtje touwtje oplossingen het lek gestopt.

Straks maar ff gaan melden hier.

We gaan zo wel maat stevens park gisteren gevraagd of er wel plek was.

En daarna naar het strand.

De schade aan de waterleiding viel mee..

We waren niet de eerste en zeker niet de laatste die dit overkwam volgens de vrouw van de campersite kost ons niks.. Thanks.

Dag 17.

Mooi plekje hier op stevens park. Staan in het bos met onze vrachtwagen en het strand is 15 minuten lopen.

Daar gaan we dan ook maar gelijk heen.

Het is een breed strand en er ligt ook nog een vergaan schip op het strand. Althans wat er van over is. Alleen de boeg ligt er nog de rest is al verteerd.

Lekker ff in de zon gelegen en een stuk langs de zee gelopen. Heerlijk.

Chris heeft nog ff nagedacht om er in te gaan. Maar die wist nog van de vorige keer hoe koud dat was. Het blijft bij pootje baden.

Er staat hier nog een zee geschut in de duinen daar gaan we ook nog ff kijken.

Is nog aangevallen door de Japanners blijkt.De sushi ligt nog overal. 😄

In de avond nog naar de zon's ondergang wezen kijken maar die viel tegen,de zon liet zich niet meer zien.

Daarna nog ff een nieuw spel yahtzee gekocht omdat onze blaadje op waren.

Het nieuwe spel doet mij niet echt goed.

Stand nu 10-5 voor chris.

Maar het kan nog. 😬

Morgen op weg naar olimpic mauntains.

Groetjes johan en chris.

1. José:
    25 september 2017
    Achteruit rijden is niet echt Chris zijn sterkste punt, hij heeft wel wat met leidingen 😉
    Johan ik zend je wat yahtzee geluk toe, met mijn geluk ga jij de overhand krijgen 🎲
    Succes en veel plezier jullie en doe de groeten uiteraard niet aan Chris 😬
  2. MG BB@"😉bigbrotheriswatchingyou":
    25 september 2017
    Hallo heren. Haha wat een verhaal over de waterkraan. Gelukkig met een sisser afgelopen. Het reisverslag gaat ook steeds makkelijker, is het niet. Japanners, sushi. Haha .leuk om te lezen dat jullie zo gezellig hebben. Veel plezier naar / in Olympic Mountains. En met yahtzee..zet 'm op nog Johan 😊 . Groetjes Xx
  3. John:
    25 september 2017
    Chris had beter tegen een bierkraan kunnen rijden Johan!!!
    Veel plezier de komende dagen.
  4. Carla:
    26 september 2017
    Keep them dices rolling Johan misschien ook een paar Amerikaanse steentjes kopen and who knows maybe they breng you victory. 😙
  5. Wilma:
    26 september 2017
    Leuk verhaal weer. Och een beetje oech met water buiten de camper is niet erg. Ik herinner mij dat in onze campervakantie laatst zoiets binnen gebeurde. Dan heb je zelf natte voeten. Lekker op het strand dat zal wel genieten zijn na de kou eerder.
    Veel plezier nog.