Trailer trash. 😄

Dag 15.

Gisteren heerlijk weer gehad. Al met het opstaan. Mount Rainier zelf gezien zonder dat er wolken om heen zaten. 😄

Dat was de 2e keer pas dat ik dat zag. Erg mooi.

Waren zelfs al gasten die gingen skiën. Hun liever dan ik.

Vanuit mount Rainier naar mount Helens gereden. Onderweg nog wel ff een heerlijk taartje gescoord met ijs. (Raspberrypie)

Wist toevallig een tentje daar die dat had. 😊

Mount Helens was weer erg mooi. Had goede hoop dat ze vandaag eens geen wolken om zich heen had ... helaas. Dan nog maar een keer over een paar jaar.

Door gereden naar longview, dachten daar een rv parking gevonden te hebben naast de Colombia river. Die was er ook wel maar we hadden geen zin om bij trailer trash te gaan staan. Pff wat een oude zooi.

Dan maar terug rijden naar Toutle river. We staan dan wel naast de snelweg maar het is een nette rv parking met heel belangrijk douches. Jeeee. Erg blij mee en ook WiFi fijn. 😄

Morgen maar eens kijken waar we heen gaan.

Naar columbia river gorge is helaas afgesloten ivm de branden daar. Misschien kunnen we daar over een paar dagen wel heen.

Nu gaan we eerst naar het strand hier. Het is er lekker weer voor. 😄

Word vervolgt.

2. Jessica:
    Op naar de zee!!
  3. John:
    24 september 2017
    Mooie reis Johan....het weer kun je echter niet bestellen 😊. Geniet er samen van!!!
  4. MG BB@"😉bigbrotheriswatchingyou":
    24 september 2017
    De weerswisselingen willen jullie daar die kant niet helemaal mee zitten. Wel naar jullie zin in ieder geval. Nu inderdaad maar het betere weer aan de kust op zoeken. 😄 ik zou zeggen : Leg die korte broeken maar weer boven op klaar. Veel plezier. Groetjes XX