Grand tetons

Dag 3.

Vanmorgen op tijd gaan rijden hebben 500 km te gaan naar het Grand Teton national park. Onderweg nog even gestopt bij de wallmark voor nog wat aanvullende boodschappen. Rijden gaat best met de camper het is net een vrachtwagen. 😄

De wegen zijn prima en niet al te druk. Laatste deel is erg mooi dwars door de bergen.

Als we aan komen bij het park is het al zes uur.

We hopen dat er nog plek is op een camping. De eerste camping die we aan doen kunnen we niet terecht.

Dan maar verder zoeken.

Meer Geluk hebben we bij campground Bald Bever Creek, we pakken daar de laatste plek voor een vrachtwagen.

We hebben daar een mooi plekje met een vuurplaats. Dus dat word morgen bbqen.

Deze avond hebben we culinair afgesloten met pasta groko op zijn Amerikaans. En een paar bier.

Onderweg hebben we nog wel iets raars meegemaakt. We gingen ergens tanken komt er een louche vent met een blonde griet naar ons toe en die vraagt ons " you wanna fill her up" . Johan zegt nog netjes "Yes Please sir". Vraagt die griet aan mij in het Engels " En jij " wil jij Mike Hunt met Harry Bush niet zien" Ik zei dat ik ze niet kende maar dat het prima was als een van hun ons zou helpen met tanken. Toen lachten ze een beetje zuur en we hoorden ze iets mompelen "retarded barebackers" We hebben zelf maar getankt en betaald. Rare gasten die Amerikanen.

Dag 4.

Goedemorgen allemaal.

Vandaag maar eens gedoucht. Het was nodig een dag niet...

Daarna ff inkopen gedaan hier bij de shop voor de bbq vanavond. En hout voor het kampvuur.

Daarna naar jenny lake gereden en een hike gedaan van 13km. Helemaal om het meer heen. Hele mooie tocht met de Grand tetons op de achtergrond.

Nu zijn we er wel ff klaar mee. Tijd voor een pilsje.

Morgenochtend vertrekken we naar Yellowstone park. Dat is niet al te ver een ritje van 40 km. Daar weer ff een leuke camping scoren voor onze camper.

Tot later

Johan en chris.

1. Carla:
    12 september 2017
    Fantastische verhalen, veel plezier in Yellowstone Park!! Groet van John en Carla met een dikke knuf
  2. MG BB@"😉bigbrotheriswatchingyou":
    12 september 2017
    Haha wat een contrast met vriendelijke Amerikanen...èn louche vent met blonde griet? Maar goed voor latere lachmomenten aan deze reis. 😂 Vast een mooie hike geweest rond het meer. Véél plezier in Yellostone
  3. Maya:
    12 september 2017
    Lol!!! Je kan beter die ontmoeten dan Harry Kunth... is ook weer zowat..Lekker genieten!! Enjoy!! Grtz
  4. Jan van der Stouwe:
    12 september 2017
    ben benieuwd wat je er van vindt, eten in "west yellowstone" bij "the slippery otter"
  5. Willem Cremers:
    13 september 2017
    Lekker bezig heren! Veel plezier bij Yellowstone!