Ff de camper ophalen. !!!

10 september 2017 - Rawlins, Wyoming, Verenigde Staten

Dag 2.

Vandaag de camper ff opgehaald dachten wij zelf....Not

Na een lekker nachtje te hebben geslapen waren we vanmorgen op tijd wakker. Eerst maar even ontbijten.

Na het ontbijt even cruise Amerika bellen wanneer we onze camper kunnen halen. We dachten zelf wel om een uur of twaalf. Maar dat bleek na ons belletje wel anders. Om drie uur staat ie klaar voor jullie....

He shit dat was ff minder. Maar ja dan maar wat bij het hotel klooien. En dan met de taxi om een uur die kant op. Wie weet worden we eerder geholpen.

Helaas het liep ff anders. Het was scheid druk bij de ophaalplaats en we zouden pas om drie uur de camper krijgen.Dan zijn we maar ff een pizza wezen eten.

Voor 10 dollar kregen we 2 pizza die zo enorm groot waren dat we s'avonds niet meer hoefden te eten.

Om drie weer terug bij de ophaalplaats was er nog geen reed geregeld. Onze camper was er nog niet eens dachten wij. Om kwart voor vijf!!! Kregen we de sleutels  pas en toen moesten we soort nog haast maken van het personeel, want die wilden toch wel erg graag om 5 uur naar huis. ??

Jammer dat we onze guns voor onze trip nog niet hadden gekocht. Dat had de wachttijd aanzienlijk verkort. In de tijd die we moesten wachten konden we wel ff proviand in slaan (48 blikken bier). 😄

Nadat we gehaast onze camper hebben ingepakt zijn we gelijk gaan rijden. Omdat het al zo laat was zijn we tot Laramie Wyoming gekomen (180 km ).

Onderweg nog wat boodschappen gedaan.

Fantastische overnachting plek Een truckstop. De camper ff tussen al die trucks geparkeerd. Een paar blikken bier op en een potje yahtzee chris gewonnen.

En toen gaan slapen.

1. Carla:
    10 september 2017
    fantastisch dit!! Leipe shit daar in America.
  2. José:
    10 september 2017
    Balen dat jullie zo lang moesten wachten op de camper!!
    Hoop dat de rest van jullie reis wat voorspoediger gaat lopen.
    Veel plezier!!
  3. MG BB@"😉bigbrotheriswatchingyou":
    10 september 2017
    Zo dat is weer een hindernis overwonnen. Enne...het is niet de bedoeling dat je Chris iedere keer laat winnen met Yahtzee hè. 😜 veel plezier vandaag nog hoor. Xx