Roadtrip USA and Canada 1

9 september 2017 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Hallo allemaal.

Chris en ik zijn Vandaag vertrokken naar de USA. Vanuit Amsterdam vliegen we eerst Washington ,waar we zijn overgestapt  op de vlucht naar Denver.

Moesten uiteraard eerst door customs altijd een drama. Maar de rij viel mee 😄.

De douane beambte vroeg nog wel aan ons wat voor werk we deden ivm alle stempels in onze paspoorten. 😊 Daarna tas ophalen en in de zelfde ruimte weer afgeven? Snap daar echt niks van. Ff snel door de veiligheids check want we willen roken.

En een bakkie koffie. En dat lukt allemaal op tijd. Hebben nog 10 minuten over als we bij de gate staan. 👍🏻

Aangekomen in Denver naar het hotel voor een overnachting. Ff wat gegeten wat uiteraard een hamburger werd.

Morgen optijd uit bed en de camper ophalen.

Vanuit Denver gaan we met de camper via Canada naar Seattle.

Alle parkeen die we tegenkomen onderweg gaan we ff aan.

Chris en ik houden jullie op de hoogte.

1. Carla:
    9 september 2017
    Wat zei je bij die stempel vraag: my workshop is my hobby!!!😂😂😂
  2. Willem Cremers:
    Lekker mannen. Geniet ervan. Ik volg 😊
  3. Quinn, Ruud en Patricia:
    9 september 2017
    Heel veel plezier daar! Geniet ervan!
  4. Wilma:
    Wordt vast een leuke vakantie. Ik hou van campers en ook Amerika is leuk. Veel plezier daar
  5. Jessica:
    9 september 2017
    Gaat leuk worden.. niet te veel wafels bij het ontbijt hè... 😉
  6. MG BB@"😉bigbrotheriswatchingyou":
    10 september 2017
    Hai jongen(s) . Goed dat je Chris nog "even" ontlast van zijn reisverslag 😆. Dit eerste deel van de reis achter de rug. Vanaf nu GENIETÈN. We zijn benieuwd naar wat jullie allemaal gaan beleven. Groetjes 👄