Weer naar huis...

29 december 2017

Het laatste stukje van de vakantie helaas...

Gisteravond nog uit eten geweest met een stel van de boot. Erg gezellig.

Vanmorgen nog wat rond gelopen in Coron en wat bakkie’s koffie op.

Om een uur naar het vliegveldje gegaan voor vertrek naar manila.

Na een korte vlucht van een uur weer naar het zelfde hotel gegaan als mijn eerste dag hier. Zo ff ontbijten in de grote mall hier en dan naar het vliegveld terug naar

Nederland.

Ik vond het een super reisje zo helemaal alleen. Je kan hier super goed reizen alles is zo geregeld en de mensen zijn aardig.

In de hostels kom je veel andere backpackers tegen en dat is altijd wel leuk om ff mee te praten.

Aantal dingen die mij op vielen bij de Filipijners.

1 ze lusten hier graag rum en whiskey met cola. Flessen op tafel en dan in een glas een slok rum of whiskey en dat als eerste op drinken en dan een slok cola of sprite erna om het weg te spoelen. Fles doorgeven aan de volgende ... en dat dan de hele avond door. Je weet dan wel hoe je je de volgende dag voelt.

2 ze houden hier nog van de jaren tachtig muziek. Dat hoor je echt overal.

Van de recente muziek zijn ze hier helemaal gek van despacito van Luis Fonsi. Heb denk ik wel 80 verschillende versie’s gehoord. Hahaha

En karaoke zijn ze hier ook wel van.

Dat kan je bijna in iedere bar. Maar daar staat Azië om bekend hier niet anders.

Vond het leuk dat jullie meegelezen hebben met mijn reis.

Bedankt voor alle leuke berichtjes hier op.

Op naar de volgende trip.

Groeten johan

1. Samantha:
    29 december 2017
    Goede reis terug! Heel leuk om mee te lezen en de foto’s te zien :)
  2. MG BB@"😉bigbrotheriswatchingyou":
    29 december 2017
    Weer snel gegaan hè. Maar fijn dat je ons allemaal hebt mee laten genieten via de leuke verhalen en foto's. Goede vlucht!! 👄👋
  3. Carla:
    29 december 2017
    Goede vlucht en fijn dat je weer naar huis komt!!!!!!! Morgenochtend lekker bakkie op schiphol en bijbeppen!
  4. Wilma:
    Goede reis terug. Was leuk om mee re lezen. Groetjes
  5. John:
    29 december 2017
    Jouw verslagen, foto’s en fotocomplilatie gaven een leuk beeld van jouw reis Johan. Leuk om ons op die manier mee te nemen op reis. Kom veilig thuis en we spreken elkaar!